25/12/2008

Upravo pročitah neku glupost na Mondovom portalu:

Zašto muškarci vole kučke

pa krenuše misli tako, da moradoh da ih podijelim sa vama...

I ne mogu da se ne zapitam, ako ova knjiga postane bestseler, ili ako je to već postala, ono izlizano pitanje koje generacije za generacijama ponavljaju: kamo (s oproštenjem) ide ovaj usrani svijet?

A šta vi mislite o svemu tome? Da li pravi muškarac, zaista može voljeti neku kučku? Ili svoju ljubav može pokloniti samo onoj koja je u potpunosti zaslužuje? Šta je sa drugim (manje pravim) muškarcima? Da li je ono što ih privlači kučkama samo želja da ih postave na mjesto koje zaslužuju - pod noge, kao i svako štene?

Nisu li kučke zapravo najslabije žene? Žene koje nemaju niti snage ni hrabrosti da nose ulogu koju im je priroda podarila. Žene koje nemaju vjere u sopstvenu snagu i moć, sve dok ne vide snagu njihove destruktivnosti. I šta ćemo onda reći? Da je ta destruktivnost izraz njihove snage, ili pak samo slabosti?

Oduvijek sam prezirao bestselere, dok bih po knjižarama žalio što zauzimaju mjesta na policama. I zaista, te gomilice siromašno-smiješno napisanog papira, i mogu se naći samo u rukama neke polupismene kučke, ili nekog nepismenog frajera.

I ne pokušavam biti književni kritičar, jer ovo i ne smatram književnim djelom. Ne...

Samo želim da odam priznanje svim pravim ženama, hrabrim pred životom i onim što taj život nosi. Ženama koje svoju ulogu žene, nose dostojanstveno, a ne ponosno; koje se za svoje mjesto u svijetu bore istinom, mudrošću i marljivošću, a ne lažima i obmanama, ne birajući sredstva. Ženama u koje vjeruješ i kojima vjeruješ i zbog kojih si sretan što ovaj svijet čine boljim i ljepšim, umjesto što ti pokušavaju uvrtiti u glavu da se taj isti svijet zapravo samo zbog njih i oko njih okreće. Ženama koje su hrabre zbog svoje sopstvene snage, a ne iz slabosti.

P.S. Ovaj post posvećujem nekolicini hrabrih žena, koje su me odgojile, voljele, ili me još uvijek vole. Ženama koje su me naučile kako se nositi sa nedaćama života nesebično, boreći se koliko za sebe, toliko, a možda i još više, za svoje bližnje. Ženama "lavljeg" srca...
Objavio Wolfie u 17:07
kategorija posta: email this post | Komentara (33)
bestseler nisam procitala,
tako da mi je tesko bilo sto reci
na tu temu ... nisam upucena ...
no ako bas pitas mislim da je 'kucka'
precijenjena u svakom pogledu, previse buke
oko necega sto u samoj srzi nema kvalitetu ...
iako bi se moglo polemizirati, tko je zapravo kucka ?

no ne mogu a da se ne osvrnem na ovih
nekoliko rijeci koje si ostavio pod P.S.
one su privukle moju paznju i pridruzujem se tvojoj posveti, jer zaista zene koje nesebicno daju sebe i
kada je najteze, kada su i same na dnu, trude se svim silama izdici se iz pakla boli i tuge i podariti osmijeh svojim najblizima, uciniti da je njihov zivot bolji...
skidam im kapu i divim se takvim zenama, biti dostojanstvena i hrabra ...
ostati dosljedna sebi i svojim uvjerenjima ))

lijepo .... imas pozdrav od mene !
Poslao silence u 18:09, 25/12/2008 | Link | |
))) Prelijep komentar, Silence. Hvala ti na njemu! ))

Slazem se sa svim sto si napisala i zaista ovaj post i jeste posvecen tim pravim zenama, zenama na koje smo ponosni i zbog kojih smo sretni sto postoje u nasim zivotima! Zenama koje nas svojim zivljenjem uce vrlinama.

I ako slavis danas - Cestit Bozic zelim, i nadolazece praznike!

Lijep pozdrav!
Poslao Wolfie u 18:18, 25/12/2008 | Link | |
"Kucke"su zene koje imaju hrabrosti da sebi priuste ono sto"cedne"zele....

Srecan Bozic.
Poslao KALI u 18:22, 25/12/2008 | Link | |
Kali, kucke imaju hrabrosti samo da se vremenom pretvore u sumorne dzangrizave babe, a zene "lavljeg" srca su te koje se bore i koje i kada ostare zrace cistom i neumornom snagom i energijom.
P.S. I ko kaze da moraju biti cedne? )

Sretan Bozic, ako ga slavis!
Poslao Wolfie u 18:29, 25/12/2008 | Link | |
Tako je.U drustvu sam zena"Lavljeg srca"I znam sta je boriti se,ali bas te kucke me potiskuju...
Hvala!
Poslao KALI u 18:33, 25/12/2008 | Link | |
Drago mi je, a sto se potiskivanja tice - ne brini, njihovi motivi su isuvise povrsni da bi mogle dovoljno dugo istrajati. )
Poslao Wolfie u 18:36, 25/12/2008 | Link | |
: ))))

Samo ovo...svakog muškarca je rodila jedna žena ))) Ako je žena, prava žena, onda jeste "lavljeg srca"........
Poslao asterion u 18:36, 25/12/2008 | Link | |
)))) Sigurno... Ali i pored zena koje su nas rodile, postoje i one druge, pa ako za neku i od tih zena mozemo reci da ima "lavlje" srce - onda je lavlje zaista! ))
Poslao Wolfie u 18:39, 25/12/2008 | Link | |
Wolfie, hvala i tebi svako dobro zelim !

mogla bih polemizirati, koja zena je cedna zena ?
koja zena je kucka ? koja ima zaista veliko srce ?
sto nas spaja i razdvaja ... jer u osnovi samo smo zene )) zar ne .... svaka ima nesto, pitanje je sto svatko ponaosob trazi i zeli
jer nekome nece biti dovoljno dobra niti najcednija na svijetu, dok ce drugi bas u kucki pronaci ostvarenje svojih snova ....... razliciti smo

osobno volim zenu u sebi .. ili zenu u njoj ....
onu iskrenu, pozrtvovanu, predanu i zenu borca
divim se zenama koje zive zivot i daju ono najbolje od sebe kako bi usrecile svoje najblize ))

prezirem licemjerne i one koje do uspjeha na bilo kojem zivotnom polju dolaze malverzacijama, gazeci sve pred sobom, pa cak i samu sebe uz dobiveni epitet 'kucka'

mirnu noc zelim !
Poslao silence u 18:57, 25/12/2008 | Link | |
Svakako da je pojam "idealne" zene, vise nego fleksibilan, ali ovaj post i nije posvecen tim "idealnim" zenama, ne! U tom slucaju bih sve zene morao strpati u isti kos, a to nikako ne zelim - koliko iz postovanja prema zenama koje se hrabro, dostojanstveno i pozrtvovano nose sa zivotom i bore kroza nj, toliko iz prezira i gadjenja prema onim drugima.

Ipak, s druge strane smatram, da idealna zena jednog pravog muskarca, nikako ne moze biti neka kucka! Kucke to mogu biti samo slabicima, i u tome i jeste njihova tragedija - suvise su kucke da bi privukle pravog muskarca, i sve sto im preostaje, to su slabici. Otuda, vremenom iz ciste frustracije postaju samo sve gore...

Prijatno vece!
Poslao Wolfie u 19:07, 25/12/2008 | Link | |
ima i muškaraca i žena iskrenih i hrabrih a bogami i štakora i sve ostale gamadi među nama ljudima...nema veze da li smo ovaj ili onaj spol.... ali još jedno mislim a to je da svatko , ali baš svatko može biti drugačiji i može se promijeniti...sve je stvar izbora tj. ono smo što izaberemo biti....eto...ja toliko... telegrafski...:-)
Poslao Nurli u 19:33, 25/12/2008 | Link | |
ja sam kao i uvek za

hrabrost, casnost, i istinu ...

i volim hrabre muskarce...

a oni vole hrabre zene ...

pozzic
Poslao mistichna u 19:50, 25/12/2008 | Link | |
Draga Nurli, svakako da nije ovdje rijec o diskriminaciji medju polovima - vjeruj mi, nagledao sam se i znam toliko primitivnih sirovina medju muskarcima, da su im i takve kucke - premije... Medjutim, ipak je pitanje, koliko je ono sto jesmo nas izbor, a koliko je to predodredjeno rodjenjem i svim onim uslovima koji su nakon toga slijedili. Nekako mislim da mozemo biti samo ono sto jesmo, a sve ono sto ce dalje od nas biti je neminovan razvoj onoga sto sa sobom nosimo... Dobar covjek ne moze biti los i cak i kada su mu djela losa, kadtad ce prestati, a isto je i sa obrnutim slucajem. Ali jedino sto je sigurno, to je da se svi mjenjamo, a volio bih da je to uvijek - nabolje!
Poslao Wolfie u 20:28, 25/12/2008 | Link | |
Misty-lady, drago mi je da se razumijemo - kao i uvijek! )
Ipak, mnogi bjeze od istine, bjeze od sebe, a kada se zapitaju "kamo", vec vide da su odmakli suvise daleko. Postaju gordi, oholi, sebicno se pokusavajuci izbatrgati iz date situacije, a ne vide da je najlaksi, najcistiji put iz svega toga upravo onaj koji im se cini najtezim i nemogucim - povratak istini... Ta neiskrenost prema sebi, prema zivotu, je upravo ona tanka linija koja dijeli kucku od lavljeg srca.

Pozzz! ))
Poslao Wolfie u 20:35, 25/12/2008 | Link | |
nepismeni ljudi ne umeju da čitaju Wolfi, a kučka je šorokopojasna reč. kučka može biti i Kuravla Del Pajke, kao i neka Štajgerica. Malo su ti teške reči.

inače, sve majke, tetke, strine, babe itd, su Žene lavljeg srca pa makar bile jake il ne.
Poslao srug Zli u 20:55, 25/12/2008 | Link | |
To sto ne znaju citati, ne znaci da ne znaju sranje u ruci drzati. Ne plasim se teskih rijeci, ako njima izrazavam ono sto mislim. Ne pricam o strinama, babama, ujnama, tetkama, niti se plasim da li cu da uvrijedim nekoga ako cu reci da mu je rodica kucka. Najprije, necu reci - znace to sam ako je tako, bas kao sto ce znati, ako nije.

Ovaj post nije post namijenjen kuckama, niti muskarcima kojima je ta rijec suvise teska, ali ko god da ga cita, zna sta sam njime rekao, cak i ako su na nekim rijecima navodni znaci suvisni.

P.S. Mislis da su kucke vrijedne uzbudjivanja? Be cool Srug Zli...

Izmenio Wolfie dana 25/12/2008 u 21:13
Poslao Wolfie u 21:13, 25/12/2008 | Link | |
khm, pobeže mi slovo. a kučke pa zavisi neke su vredne neke nisu.

;-)
Poslao drug Zli u 21:16, 25/12/2008 | Link | |
Ma da, pretpostavio sam - "s" i "d" druguju na tastaturi.
Mozda, a mozda i nisu... Vrijeme uvijek pokaze svoje. Mada, i sve te "kucke" uglavnom, prije ili kasnije, postanu najobicnije zene, ali skoro uvijek - nekom drugom muskarcu. Pitanje je, mozemo li se nositi s tim?
Poslao Wolfie u 21:25, 25/12/2008 | Link | |
zavisi. prošlost je nebitan faktor. ako sam te ukapirao, a nisam znam. .-)
Poslao drug Zli u 22:17, 25/12/2008 | Link | |
Žena
u kom kontekstu kučka ?
Pisao sam već o tome , mislim da priroda namenila je ženi da u nekim trenucima ima svoje potrebe i da kada nebi kontrolisala svoje postupke ....bila bi kučka
ako je takva kučka prema meni kao odabranom partneru ....super eto meni sreće neviđene . Ako je kučka po prirodi pa ide sa cveta na cvet .....eto tuge pregoleme
Žena kao kučka u glavi .....brrrrr nebih pisao o tome

Žena kao pobednik ........e to je moja majka , moja žena , verovatno moja ćerka ................mada ćerke nebi bilo da mi žena u nekim trenucima nije bila .............ali samo ( nadam se hahahahah ) prema meni

neznam dali sam objasnio dobro ono što sam hteo , moj pozdrav tebi prijatelju :-)))
Poslao gulanfer u 22:24, 25/12/2008 | Link | |
Ma, batali kucke, Druze Zli, za njih proslost i treba samo da postoji, a sadasnjost i buducnost cuvaj za one koje ce znati da uzivaju s tobom u sreci i da se bore, zajedno s tobom, kada naidju teski dani. Besmisleno je trositi zivot na kucke. Kada dodje prava zena, tek tada to shvatis.
Poslao Wolfie u 22:57, 25/12/2008 | Link | |
Guli, prijatelju, lijepo si ti to i slikovito opisao ali istina, ja ovdje i nisam zelio da se bavim kuckama, vec zenama koje svojim vrlinama i muskarca cine snaznijim i vrlim. Recimo, da je u osnovi svake kucke slabost, a kod zene lavljeg srca snaga. Iz slabosti se radja gordost, a iz snage iskrenost. Gordost radja laz, a iskrenost radja istinu! Po tom ces ih najlakse poznati!

Pozdravljam te!
Poslao Wolfie u 23:10, 25/12/2008 | Link | |
Drago mi je shto nisam Kucka,
shto to nikada nisam bila niti cu biti,
vec sam jedna hrabra zena koja se
dostojanstveno bori sa svim nedacama
u zivotu,
te me niko ne moze ni poniziti,
ni uzvisiti.
Poslao jedina u 07:01, 26/12/2008 | Link | |
E, al postoji jedna pojava,
to su neke Kulturne Kucke,
docekuju pisce i slikare,
kao shto imaju one
shto dovekuju rokere
te im pruze potrebno zadovoljenje
Jedina razlika, shto su prve Kulturne
a ove su kao neke Prostakushe.
Al Kucka je Kucka!
Poslao jedina u 07:07, 26/12/2008 | Link | |
Svi se dohvatili kucaka, a one zaista nisu bitne... Drago mi je zbog komentara ovih "lavica". ))
Pozdrav vama! ))

Izmenio Wolfie dana 26/12/2008 u 13:13
Poslao Wolfie u 13:12, 26/12/2008 | Link | |
prava Žena ne postoji Wolfi. prava Žena je samo majka koja nas je rodila pa bila ona dobra ili loša. a što se tiče kučki (volim ih jebiga :-)) trebaim dati šansu. kučke su najače Žene.
;-)
(mentalno narogušene kučke u oblacima su nešto drugo. odnji beži ko đavo od krsta)
Poslao drug Zli u 13:26, 26/12/2008 | Link | |
Druze Zli, ti i ja se ocito necemo lako sloziti! ) Kucke su najslabije zene, ali muskarac mora biti dovoljno jak da bi to razotkrio. Njihova snaga je zapravo samo dobra maska, kroz koju kada se jednom probijes, ugledas svu slabost i trulez jedne licnosti. S druge strane, kod zena "lavica", sto vise otkrivas njihovu licnost, to joj se samo vise divis. Cista je i snazna poput dijamanta - najjaceg kristala!
Poslao Wolfie u 13:31, 26/12/2008 | Link | |
Wolfi, kad bi ljudi slagali u svemu ovaj svet bi ličio na dom penzionera. ne znam šta si ti proživeo, doživeo, možda ima istine u tome što pričaš a možda i nema i na kraju krajeva svi mi mislimo, živimo i radimo onako kako nam je volja. dok poštujemo suprotna mišljena bićemo ljudi. dok poštujemo druge i njihov način života bez da ih pljujemo i nipodaštavamo bićemo ljudi.
svi smo mi isti samo se drugačije nosimo.

Živ bijo Wolfi ;-)
Poslao drug Zli u 13:37, 26/12/2008 | Link | |
U pravu si, Druze Zli. ) Ni ja nisam neki pobornik univerzalnog slaganja, jer bi mi to bio ekvivalent termodinamickoj smrti Kosmosa! ))

Svaka osoba vrijedi i kao takve, sve osobe volim i postujem. Bilo je u mom zivotu i kucaka, i lavica, i hvala Bogu, ima ih jos uvijek. Razumijem i kada kazes da volis kucke, vjeruj mi )) ali svoju jednu lavicu, ne bih mijenjao ni za sve kucke ovoga svijeta! ))

Budi mi zdrav i prav, i sretan s onim koje volis!

Pozdravljam te, Druze Zli! ))
Poslao Wolfie u 13:48, 26/12/2008 | Link | |
Verovatno se to tako chesto govori, jer se navodno kuchke bolje snalaze... Ovo i jeste totalno shity svet, a samo oni koji su oduvek hodali takvim djubrishtima mogu da se najbolje snadju, na svom terenu... Zao mi shto smo spali ovako nisko, prave zene sada morash da prepoznajesh, jer se svi kopiraju u cilju boljeg opstanka, a trebalo bi da one imaju neonski znak koji bi ih izdvajao na daljinu....
Lep post Wolfie, prijatno ti veche zelim ))
Poslao Specificna u 22:40, 20/1/2009 | Link | |
E, neki filozof jednom davno rece kako je "ovaj svijet najbolji od svih mogucih svijetova", a mozda je to rekao jer je svakako jedini od svih mogucih svijetova, a sve ostalo zavisi od nase perspektive. )
Takve zene i imaju "neonski znak" iznad glave za sve one koji ga znaju prepoznati. Medjutim, takve kakve jesu, cesto znaju biti lavice za trutove, hijene, i one druge koji to i ne znaju postovati na pravi nacin, nazalost.

Ugodan dan zelim, Specie! )))
Poslao Wolfie u 10:47, 29/1/2009 | Link | |
hej, pa knjiga i jeste o zenama lavljeg srca. ) kucka nije termin koji autorka koristi za klasicnu kucku, vec je to akronim. toliko sam bila znatizeljna da sam knjigu procitala i ostala onako paf!!! nekim zenama ona zaista moze pomoci, a ja bih volela da je neko nase, balkansko musko procita pa kaze sta ima. mi nismo instant, vec domaca kafa, a to je totalno druga prica....

p.s. eto mene sa prvim naznakama behara... a moja Sena pravo baklavu za 10! ))
Poslao bamby u 11:14, 29/1/2009 | Link | |
Bamby, tebi vjerujem ) ali i dalje nisam ljubitelj bestselera. ))
Ali dobre baklave svakako jesam, pa kada je tvoja Sena napravi - zovi. Donosim sok od sipka (nara) da je zalijemo! ))
Poslao Wolfie u 11:47, 29/1/2009 | Link | |